Program nauczania dotyczy tworzenia interaktywnych animacji komputerowych z wykorzystaniem narzędzi dostępnych w aplikacji Adobe Flash. Uczestnicy zajęć będą mieli okazję przećwiczyć od podstaw zasady projektowania oraz tworzenia prostych i bardziej zaawansowanych animacji, z wykorzystaniem elementów graficznych, materiałów audio-wideo oraz innych multimediów. Szkolenie przewiduje także naukę przygotowywania elementów interaktywnych oraz symulacji komputerowych zbudowanych w oparciu o język ActionScript 3.0.
Plan i program kursu:
| Wstęp do animacji komputerowych | ||
| Grafika wektorowa | ||
| Praca z plikami i tekstem | ||
| Zaznaczenia obrazu | ||
| Tworzenie animacji I | ||
| Tworzenie animacji II | ||
| Dźwięk i wideo | ||
| Maski wektorowe | ||
| Kinematyka odwrotna i narzędzie Bone Tool | ||
| Tworzenie dokumentów interkatywnych | ||
| Podstawy języka Action Script (AS) | ||
| Tworzenie elementów interaktywnych w języku AS | ||
| Publikowanie plików | ||
| Warsztaty: projekty własne |
Warunki uzyskania świadectwa ukończenia kursu:
Przygotowanie własnego projektu, ilustrującego umiejętność wykorzystywania podstawowych i zaawansowanych narzędzi aplikacji Adobe.