Program nauczania dotyczy tworzenia interaktywnych animacji komputerowych z wykorzystaniem narzędzi dostępnych w aplikacji Adobe Flash. Uczestnicy zajęć będą mieli okazję przećwiczyć od podstaw zasady projektowania oraz tworzenia prostych i bardziej zaawansowanych animacji, z wykorzystaniem elementów graficznych, materiałów audio-wideo oraz innych multimediów. Szkolenie przewiduje także naukę przygotowywania elementów interaktywnych oraz symulacji komputerowych zbudowanych w oparciu o język ActionScript 3.0.
Plan i program kursu:
Wstęp do animacji komputerowych | ||
Grafika wektorowa | ||
Praca z plikami i tekstem | ||
Zaznaczenia obrazu | ||
Tworzenie animacji I | ||
Tworzenie animacji II | ||
Dźwięk i wideo | ||
Maski wektorowe | ||
Kinematyka odwrotna i narzędzie Bone Tool | ||
Tworzenie dokumentów interkatywnych | ||
Podstawy języka Action Script (AS) | ||
Tworzenie elementów interaktywnych w języku AS | ||
Publikowanie plików | ||
Warsztaty: projekty własne |
Warunki uzyskania świadectwa ukończenia kursu:
Przygotowanie własnego projektu, ilustrującego umiejętność wykorzystywania podstawowych i zaawansowanych narzędzi aplikacji Adobe.